سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

 shora.d (1)دکتر مجتبوی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، به همراه معاونان اداری و مالی، دانشجویی، رییس دفتر فرهنگ اسلامی و مسئول روابط عمومی این واحد دانشگاهی با حضور در شورای اسلامی شهر گناباد با اعضای این شورا دبدار کرد.

در ابتدای این دیدار، شفیعی رییس شورای اسلامی شهر گناباد، ضمن خوش آمدگویی به رییس واحد گناباد و همراهان وی، گفت: شهرستان گناباد، که یک شهر مذهبی و با مردمانی متعهد می باشد، طبق آماری ارائه شده توسط نیروی انتظامی، یکی از معدود شهرهایی است که دانشگاه آزاد اسلامی خیلی زود در ساختار اجتماعی و در تار و پود شهرسنان پذیرفته و حل شده است.
رییس شورای اسلامی شهر گناباد در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی رشته هایی دارد که می تواند در حوزه ی شهری و شهرداری یاری رسان باشد.
شفیعی خواستار شد که هم فکری، تعامل و مشاوره بین شورا و دانشگاه ایجاد گردد.
وی در این زمینه برگزاری همایشی را پیشنهاد داد که دو طرف از ظرفیت ها استفاده مطلوب را نمایند.
پورهاشمی دیگر عضو شورای شهر گناباد، ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر مجتبوی در شورای اسلامی شهر گناباد، ارتباط دوسویه بین دانشگاه و شورا را خوهان شد و افزود: شورا این آمادگی را دارد از نظرات، پیشنهادات و طرح های دانشگاه برای توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده نماید. 
همچنین شورا می تواند در حل مشکلات دانشگاه اقدام نماید و یاری رسان باشد، چه بسا در گذشته نیز در این زمینه اقدام شده است.
وی خاطر نشان ساخت، آنچه را که انجام داده ایم وظیفه شورا بوده است چرا که معتقدیم خدماتی که انجام شده است به جامعه باز می گردد. از طرفی دانشگاه هم از نظر علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در شهرستان تاثیرگذار بوده و خدمات زیادی را انجام داده است.
در ادامه دکتر مجتبوی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، ضمن تبریک به اعضای این دوره شورای اسلامی شهر گناباد و آرزوی توفیق برای منتخبین مردم گناباد، شوراها را برآمده از خواسته های به حق مردم دانست، که نقش بسیار تاثرگذاری در حل مشکلات و مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مردم دارند.
 shora.dدکتر مجتبوی گفت: تمام کسانی که دلشان برای گناباد می تپد بایستی برای آبادانی و پیشرفت شهرستان کارهای بزرگی انجام بدهند و از ظرفیت ها نهایت استفاده را ببرند.
 وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به عنوان قدیمی ترین دانشگاه شهرستان در این زمینه به عنوان یک نیروی علمی و دانشگاهی با تمام قوا و توان می تواند برآیند نیروها را در خدمت شورا قرار دهد.
رییس واحد گناباد، پیشنهاداتی را هم در این نشست مطرح کرد و خاطر نشان ساخت: دانشگاه در این زمینه آمادگی همکاری خواهد داشت.
تعیین اولویت های پژوهشی، ایجاد شورای نخبگان و تحصیل کرده های گناباد، تاسیس دایره المعارف گناباد شناسی و... از جمله طرح های دکتر مجتبوی بود.
رییس واحد گناباد همچنین در ساخت پروژه های عمرانی دانشگاه، خواستار هم فکری و مشاوره اعضای شورا شد.
پس از سخنان دکتر مجتبوی، دکتر محمدپور از اعضای شورای شهر گناباد، اعضای شورای شهر گناباد را یک تیم دانشگاهی دانست و افزود: شورا نیاز تنگاتنگی به ارتباط با دانشگاه دارد چرا که دانشگاه محل توسعه فکر و ایجاد فکر است و ما باید از این نظرات استفاده کنیم.
محمدپور در ادامه خواستار این شد که در کنار کانون بسیج و شورای هم اندیشی اساتید، کانون هم اندیشی شورا و دانشگاه ایجاد گرددد.
صابری دیگر عضو شورا، دانشگاه آزاد اسلامی گناباد را بزرگترین دانشگاه شهرسان خواند که از نظر امکانات و تجهیزات یکی از بهترین واحدهای دانشگاهی در کشورمی باشد و گفت: هر دانشجویی که وارد گناباد می شود، نعمتی برای شهرستان است و بایستی در جهت افزایش تعداد دانشجویان گام برداشته شود. وی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خواست یکدیگر را تضعیف نکنند بلکه برای تقویت همدیگر تلاش نمایند.
کرامتی، رفیع و طیبی اعضای دیگر شورای اسلامی شهر گناباد، نیز از تعامل و تقویت ارتباط بین دانشگاه و شورا گفتند و خواهان گسترش این همکاری شدند.
فرصتی معاون اداری و مالی، روحانی معاون دانشجویی، علی اکبری رییس دفتر فرهنگ اسلامی و مروی مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد نیز در این نشست، ضمن تقدیر از حمایت ها و خدمات شورا نقطه نظرات و پیشنهاداتی را ارائه نمودند.
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد

shora.d (1)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 27 مهر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com